Kurs planlaması yaparken öncelikle veri alımı yapabilmemiz için excel dosyamız olmalıdır.

Bunun için örnekteki gibi bir excel oluşturabilir ya da eba sisteminizden excele aktarım yapabilirsiniz.

Kurs planlamalarında öğrencilerimiz öğretmen seçtiği için dersin adının yanında da öğretmen adı belirtilmelidir.
Bunun için excel üzerinde birleştirme özelliğimizi kullanacağız.

Yandaki boş sütuna geçerek birleştirme özelliğimizi kullanıyoruz.

fx butonuna basarak kategori kısmından metin sekmesini seçerek birleştir özelliğimizi kullanıyoruz. Birleştirmek istediğimiz hücreleri belirterek birleştirme işlemini yapıyoruz.

Birleştirme işlemimiz tamamlandı bunun sonrasında birleştirdiğimiz hücrenin kenarında bulunan + işaretinden tutarak aşağı doğru seçiyor aynı işlemin diğerlerine uygulanmasını sağlıyoruz.

yine birleştirme özelliğini kullanarak bu sefer sınıf düzeyi, ders ve öğretmen adını birleştireceğiz.

Artık birleştirme özelliğini kullanarak kurs planlama dosyamızı oluşturmuş olduk .

Birleştirme işlemleri tamamlandıktan sonra excelden bilgi alma yöntemi bilgilerini programa alabilirsiniz.

Tüm bu işlemler sonrasında seçmeli ders planlama aşamasındaki işlemleri kullanarak planlamanızı gerçekleştirebilirsiniz.

Yorum

Bu yardımcı oldu mu?

Evet Hayır
Bu konunun size yardımcı olmadığını belirttiniz ...
Bize neden olduğunu söyleyen bir yorum bırakır mısınız? Teşekkürler!
Yorumun için teşekkür ederim.

Bu konuyla ilgili geribildirimlerinizi gönderin.

Yorum Gönder
aSc Timetables Ders Planlama Programı